lördag 23 februari 2019

Varmt som f..n

Dagen började med rätt hög temperatur, 24 grader på dagen i solen så det blev att plocka fram shortsen och en tunn tröja, bära ut golfgrejorna till bilen och ställa kosan mot ytterligare en ny bana för mig, som heter SILVES GOLF

 Dagen till ära så följde Marianne med så vi hyrde en buggy, som skam till sägandes även jag åkte med. Jag spelade med det tjusiga paret Agemalm och Marianne förde scoren, men det hjälpte inte mig för Monika var oslagbar.
 Banan var fantastiskt vacker att se på, men jag kom inte överens med bunkrarna, vad jag nu skulle där att göra.
 Bilderna har Marianne tagit från tee på bägge korten ovan, visst ser dom otroligt inbjudande ut?
Hur i hela friden har den här geten tagit sig upp på den här stenhögen, men visst är det en fin plats för att skåda vårt spel.

Inga kommentarer: