måndag 28 november 2011

Veckan som gått

Den gångna veckan har varit ganska så omväxlande vad gäller aktiviteter o. d. 

Måndag spelade vi på Costa Ballena med för mig bra resultat, (36 p).

Tisdag hade vi en singeltävling på El Puerto uppdelad på dam och herrklass och eftersom vi nu har haft strålande väder med sol och värme länge så blev det många fina scorer.  

Onsdag varMarianne , Gull-Britt,Gösta och jag i San Lucar och strövade runt i solskenet och åt lite tapas på en uteservering. På onsdagskvällen hämtade vi en god vän hemifrån på flygplatsen (Eva Dellbeck).

Torsdagen blev det en golfrunda igen med Eva, Christina, Marianne och jag, men denna gång på El Puerto res:  fy f....

Fredag åkte jag på en organiserad golfutflykt med Playa Golf till en alldeles strålande vacker bana som heter Benalup Golf o Countryclub och ligger c:a 10 mil härifrån. Där började dagen med frukost sedan en lottad golfrunda och avslutades med en 3-rätters middag på golfrestaurangen.

Lördag golf med Eva och Marianne på Sherry Golf.

Söndag var vi runt och tittade på lite olika sevärdheter, stannade på Costa Ballena och åt lite tapas varefter vi var på adventsparty med glögg och pepparkakor hos Gull-Britt och Gösta. Förresten blandade jag glöggen med lika mycket whisky och det blev jättegott.

Inga kommentarer: