torsdag 26 juli 2012

Trav

Jag går ibland på trav för jag tycker att justdet är bland det vackraste man kan se, just hur en vältränad travhäst rör sig och hur följsamt den agerar
 och lyder kuskens allra minsta vink, man ser på hela utstrålningen hur uppmärksam hästen är.
 Jag för min del tycker också att hästar är sociala och vänliga djur som dessutom visar med blicken vad de är på för humör för tillfället. Den här heter Quincy Jet.
 Som jag skrev så är det inte bara spel som gäller när man går på trav, framför allt inte på Sundbyholms travbana, utan där ordnas det med annan underhållning också som nu i tisdags då den här tanten uppträdde och
shovade på en tillfällig scen ute bland publikplatserna. Hon heter visst Shirly Klamp men hon var riktigt underhållande

1 kommentar:

Anonym sa...

Vinner du något - eller?
Lena i Göteborg