söndag 19 januari 2014

72


Att man vid denna ålder blir firad av så många fina människor måste vara en enorm förmån. Man räknar ju inte med sådant.
Redan på dagen kom "Dunasfolket" på en kopp kaffe med Mariannes hembakade bullar. Därefter överraskade Gunilla och Peder med att komma, vi skulle inte nämna för någon att jag fyller år så var alla hade fått reda på detta vete hundan, men vad trevligt det är ändå och jag känner mig verkligt hedrad och ödmjuk.
 På kvällen blev både Marianne och jag bjudna på en utsökt middag på Juan Parilla av Gull-Britt och Gösta.
 Sedan var det extra roligt att så många följde med och vi hade både trevligt och underhållande med många skratt.

 Jag tycker att inramningen på den restaurangen är så tilltalande
 Efter en god middag så gick vi till "vår gamla" pub, Paddys. Det var fortfarande kvar en del av personalen från förr.
 Här bjöd Gunilla och K-G på deras special, Irish Coffe som tillagas på ett speciellt sätt. Tack kära vänner för en fin dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis - du är väl värd att firas! Gunn o Bengt

Anonym sa...

Förstår mycket väl att du blir firad, vi hade gärna vart med på det! Du Perre o Marianne gör så mycket gott för oss som är här nere. Väl värt att fira!
Kram Gu o Ha