onsdag 27 januari 2016

I Sverige

Det är med stor sorg i hjärtat vi har tvingats att lämna Playa Golf och Rota. Anledningen till detta är att jag har av läkare i Rota  uppmanats att åka tillbaka för att om möjligt  få utredning av mina sjukdomssymptom som har dykt upp under hösten och vintern.
Symptomen har bestått av att jag plötsligt fått onormalt högt blodtryck och drabbats av yrsel och balansstörningar. Vi hoppas givetvis att läkarna skall hitta orsaken och jag snart skall kunna arbeta igen.
Vi saknar er alla Playagolfgäster redan efter ett par dagar på Svensk mark, men jag ser ljust på framtiden.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi tänker på dig och hoppas att läkarna kommer på orsaken och att du snart skall återfå hälsan. Vi räknar med att få se er här i maj på en avkopplande vecka. Kram / Gunn o Bengt

stsc sa...

Jag hade något liknande i höstas, därför kunde vi inte komma till Rota som vanligt.
En läkare kom då till den slutsatsen att det var en gammal boreliainfektion och gav mig dunderpiller 14 dagar, sedan upphörde det. Be de kolla i Sverige.

olovsdotter sa...

Även vi som inte just nu är Playa golfare så saknar vi er jättemycket. Men, viktigast av allt är hälsan. Vi har dock all förhoppning om att du ska bli friskförklarad och att vi ser er snart igen.
Många kramar från Gu o Ha!

Christer sa...

Hej Perre!
Hoppas att du får den hjälp du behöver.
Skriv gärna på din blogg Pedro Grande när du känner dig bättre och hur det går för er hemma i Sverige

kramar från
Marita o Christer

Bettan sa...

Hej på er tråkigt att höra att ni skall sluta som golfvärdar i Rota. Vi sitter här i Lagos och såg fram mot att träffa er till hösten. Nu får vi chansen att träffa er som vanliga gäster med efterföljande golf. Ha en skön sommar.
Bengt, Bettan, Monica o Janne