torsdag 22 mars 2018

sexigt

Jag trodde att jag genom att fotografera med min iPad skulle kunna få in bilderna i bloggen, men med mina begränsade kunskaper så misslyckades jag naturligtvis.
Igår var de prisutdelning för den senaste tävlingen på puben Plaza Nueva. Tävlingen var en s.k. 6+6+6, vilket innebar att det spelades poängbogie enl. de första sex hålen räknades endast ett resultat, hål 7 - 12 två resultat och 13 - 18 tre av de fyra deltagarna i lagen. Tävlingen spelades på Sherry Golf.

Resultat:  1:a lag 3:  Perre Söderberg
                                 Kerstin Axelsson
                                 Harriet Hermansson
                                 Sigge Axelsson


              2:a lag 10: OlleAndersson
                                Bettan Melin
                                Marianne Lövqvist
                                Berndt Jonsson


            3:a lag 7:    Kerstin Sjöstedt
                               Mona Jonsson
                               Ulf Sören
                               Per Wass

I lagtävlingen ingick en tävling separat, det var bästa singelresultat dam och herr:

1:a i damklassen blev Barbro Nordwall som hade 78 slag
2:a   Louise Andersson, 79 slag
1:a i herrklassen blev Sigge Axelsson med 72 slag och
2:a blev Perre Söderberg 73.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vass igen. Tjusigt grattis. /Bengt