torsdag 6 oktober 2016

Vänner

Änglar, finns dom? Ja det gör dom verkligen,för på bilden kan du se en av dem, nämligen vår vän INGA.
 Jag har varit i Örebro och opererat ett knä, vilket medförde att jag inte fick köra bil själv. Inga erbjöd sig helt osjälviskt att köra mig, vilket också skedde. Vi åkte på onsdag eftermiddag och operationen
 blev på torsdagsmorgonen. När allt var klart och jag skulle åka hem hämtade hon mig och körde mig hem, en resa på totalt 26 mil.
Det kan man väl kalla sann vänskap.





2 kommentarer:

ingvar+birgitta sa...

PUSSA på Inga

Anonym sa...

Hej! Så bra att det finns vänner när man är i behov av hjälp! Öskar dig lycka till i rehabiliteringen! Hälsa även Marianne om att hon ska fortsätta att ha sitt goda mod och att det stärker tillvaron.
Varma hösthälsningar från Gunilla