lördag 16 februari 2019

Nytt försök

Jag har haft problem med överföringen av bilder från kameran till datorn, men jag gör ett försök igen.
Jag har visserligen missat en dag som bestod av att vi fortsatte vår upptäcktspromenad, denna gång i "gamla staden" men förhoppningsvis skall tekniken fungera nu så det blir flera stadsvandringar. Nu fick det bli bilder med telefonen.
 Igår spelade jag min första golfrunda på det här resmålet och det var på en bana som heter ALTO golf. Mina medspelare var Monika och Håkan Agemalm. Banan i sig var ganska trevlig med rätt så snabba greener och väldigt välskött i sin helhet. 
Gubbarna här ser ju rätt glada ut trots deras usla spel, för vi blev fullkomligt utklassade av Monika.
Efter att ha spelat färdigt och faktiskt även njutit av golfrundan och solskenet i 4 timmar så kopplade vi av en stund med lite förfriskningar i baren. Summa första golfdagen: Positiv upplevelse!

2 kommentarer:

stationsvakt@gmail.com sa...

Hej

Anonym sa...

Fina staden Lagos+++++ Spelat på Palmares och Boavista - Fina banor Gunn o Bengt